13 Mart 2014 Perşembe

Göz Makyaj Temizleyicileri

Merhaba! 
Bugün iki ürün hakkında fikirlerimi paylaşacağım. Çoğumuz makyaj temizlemeye üşeniriz hele de geç vakit olduysa ve yorgunsak.. Fakat göz çevresindeki deri yüzün diğer kısımlarından 7 kat daha ince dolayısıyla en hassas bölgelerimizden ve makyajımızı temizlemeden uyumak pek doğru değil. Hassas göz çevremizi ne ile temizlemeliyiz peki? Piyasada bir sürü ürün var insan hangisini alacağını şaşırıyor doğrusu. Benim favorim Yves Rocher Ekspress Göz Makyaj Temizleyicisi. Çok yoğun bir göz makyajını bile kolayca temizliyor. Yağlı bir his bırakıyor fakat rahatsız etmiyor. Durulama gerektirmez yazıyor üstünde fakat yağlı histen rahatsız olursanız durulayıp kağıt havlu ile kurulayabilirsiniz. Fiyatı sanırım 24,90TL. Ben alışveriş yaptığım zaman bedavaya gelmişti. Şimdiden yarıladım. Biter bitmez tekrar alacağım bir ürün,tavsiye ediyorum.

Ürünün görüntüsü şöyle;


Gelelim diğer bir ürün, Diadermine Ekspres 3'ü 1 arada Temizleyici Su. Sırf merakımdan aldığım bir üründü. Göz,dudak ve tüm yüz için kullanılıyor olması hoşuma gitti fakat almasaymışım keşke. Göz makyajını çıkarmada başarısız, yüzü temizledikten sonra yapış yapış bir his bırakıyor çok rahatsız edici. Sadece ruj çıkarma konusunda başarılı onun dışında kullanmıyorum aldığım gibi duruyor. 12 TL falandı sanırım fiyatı. Tavsiye etmiyorum, belki memnun kalanlar olmuştur ama benim için sınıfta kaldı..

Ürünün görüntüsü; 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder